08 oktober 2010

Jag kan om jag vill (och det vill jag)

Bild0224

Mannen och jag har dragit ut till stugan. 11 grader inne (och ute) var det. Brrr, på med elementen och låta jackan vara på. Nu har vi fått upp den till 18 grader.

             Bild0225 Bild0226

Min mat till vänster, mannens till höger. Ja, just i dag tycker jag lite synd om mig själv fast jag vet att jag tuggat mig till varenda extra kilo alldeles själv. En lite tröst är att itrims chockladdryck blev dubbelt så bra med mixerstav (den är rätt gryning annars) Sen dricker jag den varm. Varm choklad framför TV:n en fredagskväll är ju faktiskt inte så illa? Andra bra saker som gör att jag inte ska gnälla över en månads diet:

Jag är gift med Magnus som älskar mig precis som jag är oavsett antal kilo

Jag har världens finaste barn

Jag har mamma och pappa som lever och är friska

Jag har världens bästa systrar

Och massor av fantastiska vänner!

Så där ja, nu har snart Magnus ätit upp och vi kan hångla i soffan hela kvällen, det är verkligen inge synd om mig :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, supernice :)
//Din Man

Maribella sa...

Ha en fin kväll o njut av chokladen!

Anonym sa...

Jag tycker att du är superduktig! Kämpa på....
helg kramar

Anonym sa...

Nice, supernice!
//Lillasyster ;)

Lotta sa...

Vad bra!