19 oktober 2010

Impulsköp

Bild0243

Gick in och skulle köpa ett par skinnhandskar, kom ut med en väska/rygga. Otroligt praktiskt att ha handväskan på ryggen framförallt på storstadssemestrar (ska ju snart till Valencia och New York) I övrigt har jag varit hos optikern med både den yngsta sonen som skulle testa sin syn för att få körkortstillstånd samt mig själv som inte kollat sin syn och således heller inte köpt glasögon sedan 90-talet. Försämring såklart men inte så mycket man kan tro men nya glasögon blev det, klara om 10 dagar ungefär. Har ju (i min smak) rätt snygga bågar nu men de är en svart båge som jag ser hela tiden, grymt irriterande. Nu blev det större typ pilotbåge, coola (tycker jag själv)

Nu väntar en varm dusch, nya Amelia och en varm itrim chockladdryck , trevlig kväll på er alla!

1 kommentar:

Maribella sa...

Det där är verkligen en "Marie väska"!!!
Snygg!