18 oktober 2010

Sömn, zzzzzz

Att det ska vara så djäkla svårt att sova på söndagsnätterna. Sista gången jag kollade på klockan var den 01.15 och jag var klarvaken, kändes som det tog minst en timme till innan jag slog ihop mina blå.

Riktigt halt var det sen när man skulle åka till jobbet. 2 av eller snare ihopåkningar passerades innan jag var framme. Gjorde att jag ringde firman som förvarar min vinterdäck och skall få komma dit och byta dom 17,30 idag.

Nu har jag pulverbantat längre tid än vad som är kvar, det är jag så himla glad för. Doften av nyskalad mandarin på en kollegas kontor triggade ett sug efter att få tugga. Snart bara 13 dagar kvar…

4 kommentarer:

Maribella sa...

Doften av det mesta i matväg triggar just nu! Men idag har det gått strålande igen!

Kram, och gå och lägg dej tidigt ikväll!

Anonym sa...

Duktiga du! Nu är det bara det sista kvar - inga problem. Skönt när kläderna sitter löst, värt allt slit....
kram och inatt kommer du sova som en stock:)

Lotta sa...

Jag lyfter på hatten för dig och din insats. Duktig är du!

Gun sa...

Det klarar du
Kram