13 oktober 2010

Trötter

Så här känner jag mig. Trött på morgonen och trött på kvällen. Frusen på dagen. Nåja, jag sover himla bra på nätterna och det lär ju vara bra om man vill bli smal i alla fall enligt Aftonbladets sömnskola. Hungrig är jag inte.

Mer än hälften av gruvarbetarna är uppe. Såg scenen i morse när den första kom upp och grät en skvätt. Fatta otroliga 69 dagar där nere i mörkret!

I kväll ser jag Greys anatomi, missade säsongspremiären förra veckan men ser det sporadiskt, gillar egentligen inte att ha serier att följa och skulle heller aldrig låta TV:n styra min tid. Längtar otroligt mycket till helg och sovmorgon, snälla låt torsdag och fredag gå superfort…

1 kommentar:

Chrissan sa...

Då är vi två.
Som är trötta både morgon och kväll.
Men det vänder väl till våren...;)