20 oktober 2010

Lika stark som Pippi

 

Kanske inte är målet men idag tog jag tag i saken. Har köpt mig ett träningskort och idag gymmat med instruktör. Så nöjd med mig själv. Otroligt bra Patrik som verkligen var pedagogisk och kunnig. Dessutom tränar både vännen Maribel och svärdottern Isabell där så jag är i gott sällskap :o)

I övrigt tycker jag att det är tungt att gå upp ur sängen på mornarna. Det är så varmt och gott under täcket och kroppen säger åt mig att ligga kvar. Längtar till sovmorgon och god frukost. Nu “bara” 11 dagar utan mat kvar…

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du är en sann förebild. Bara så duktig!

Anonym sa...

11 dagar är ju ingenting. Två helger sen så är det klart. Åsa och jag ska också köra, men bara i 10 dagar. Jag har beställt att gå ner 8 kg på de dagarna ;)På måndag kör vi!
Lill-Åsa