04 juli 2009

Vi går och fiskar, och har en tyst minut, tralala!

Så här fint blev det med tavellisterna jag köpte till köket i stugan!Oskar, Lukas och Isabell är med oss på Getis denna helg. Efter ett riktigt åsk och regnväder tidigare på dagen sprack det faktiskt upp så vi fick en stund på stranden innan middagen. Efter maten åkte vi alla ut för fiska. Lukas i mitten och Oskar lite skymd av glaset.




Jag och Isabell



En underbar sommarkväll, i sällskap av de personer man helst alltid vill vara med. Bara Axel saknades men nu är det inte många dagar tills det att han kommer hem. Ingen fick någon fisk, men vad gör väl det. Vi satt uppe till 01.30 och spelade kort och tittade på yuotube filmer med Johan Glans. Apkul!
Oskar fick en gädda från bryggan i morse och nu sitter jag och Isabell på stranden och läser och pratar medans grabbarn är ute på ny fisketur. Hoppas de har större fiskelycka denna gång för jag tror att det är lite viktigare för dom än för mig det här med att få fisk.
Hörs senare igen!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Apar efter dina hyllor i köket & lägger dem till mitt minne i "vill ha" Jätte fint blev det !

Håller med dig, livskvalite att vara tillsammans med det sina & hos dig på ditt Paradis Getryggen.

Kramar Lollo

Anonym sa...

Finns det något bättre? Nää!
Kram mamma