24 juli 2009

Min klänning

Hittades till slut:

P7240042

Lotta var med som smakråd men han inte råda tillräckligt. Vi gick till alla affärer utom den rätta. Den gick jag till när Lotta åkte tillbaks till jobbet. 5 stycken provade jag och alla satt bra. DÅ hade jag behövt råd. Efter som de andra 4 var grå/grå-vita tog jag den som hade en färg = nougatbrun. Alla som känner mig vet ju att jag inte är någon färgstark person(åtminstone när det gäller kläder) Väskan var lika dyr som klänningen, skorna har jag sedan mitt eget bröllop, sjalen hittade jag på samma affär som klänningen (men de hörde inte i hop) Nu kan jag känna mig fin i morgon till Peter och Märtas ära!

Vi har också varit hos Britt idag. Som en liten fågelunge ligger hon och väntar på att få komma till Olle. Hon verkar inte lida och vaknade till en stund och kände igen Magnus.

Kvällen tillbringar vi på Annalundsvägen. Lukas och Isabell gör oss sällskap till middagen. Vi grillar och bakar potatis och umgås. Hur trevligt som helst, kanske vi ser på Gangs of NewYork i kväll, en av Oskars favvofilmer (pratade med honom i går från Kos) Drömde värsta mardrömmen om honom i natt. Huualigen!

5 kommentarer:

Maribella sa...

Super fin!! Vart hittade du den?

Ha nu en jättehärlig semester!

Kram

Lotta sa...

Du ser ut att ha klarat dig bra utan smakråd vännen. Du kommer att känna dig fin imorgon. Tänk, det blev som jag sa. Från noll till flera alternativ. Ha det gott och hälsa maken.

Anonym sa...

Du vet väl att det inte är snällt att vara vackrare än bruden <3 Hur skall detta gå !


kramar Lollo

Anonym sa...

Det där blir ju super vackert! Ses vid kyrkan!
Kram
Gun

Anonym sa...

JÄTTEFIN ÄR DU!
KRAM MAMMA