11 juli 2009

Lördag hela veckan

Kunde man ju önska att det var. Men i dag är det ju faktiskt det och jag ska tall tillvara den så mycket jag bara kan. Vaknade vid 04 av att migränen kommit tillbaks. Orkade inte “spika”. Tog 50 mg Imigran och kved en stund. När jag vaknade 09 (!) var den borta.Bild0219

Efter att ha mornat oss här hemma åkte vi på stan. Denna väska har jag bara älskat sedan jag köpte den på en mässa för många år sedan. Dumskallen som gjorde den satte dock i rosa foder vilket har varit så smutsigt att jag inte använt väskan på ett år. Går icke att tvätta. Det var kemtvätten/skrädderiet som sa att enklast är ny att sy i nytt foder. Det är nu gjort och kalaset kostade 300:- (värt varenda krona!)

I kväll skall vi hem till en arbetskamrat till mannen. Jag känner henne också eftersom jag jobbat på samma ställe. Till henne köpte vi en lavendel i korg, så fin att bara var tvungen att köpa en till oss också!

Bild0220

Inga kommentarer: