20 juli 2009

Bloggtorka

Nyhetstorka brukar ju drabba tidningarna på sommaren (tur att dom den nya influensan denna sommar som kan rädda en och annan upplaga) Själv har jag bloggtorka. Jag bara jobbar och sover tycker jag och det är ju inte så mycket att skriva om. Var in i går och svarade i telefon, otroligt vilka köer vi har. Vi har för första gången i firmans historia beordrat in personal och då ser det ju bra ut om chefen drar ett litet strå till stacken.


När jag jobbade så planterade Magnus klar syrenhäcken. Axel har åkt till Kilis för att hänka dom till Leksand. Jag somnade i soffan tidigt och vaknade således ganska tidigt. Skall jobba kväll i dag då jag ska ha samtal med en medarbetare som endast arbetar sena kvällar. Således sovmorgon som inte nyttjas. Å andra sidan får jag vara uppe ensam vilket jag gillar (mycket)


Regn ute, bra för häcken!

Hade ingen bild i dag som passade, men passar då på att visa bilden som vi använde som tackkort när Lukas tog studenten. Isabell har fotat.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja han skäms inte för sig våran Lukas.
Kram mamma

Maribella sa...

Sååå, då är det bara fyre dagar till din efterlängtade semester!!
Så fina barn du har!!
Kram