15 juli 2009

Min kropp...


...börjar vilja ha semester. Jag är SÅ trött när klockan ringer på morgorna. Jag som annars går upp 05 går ju nu upp 06 och ändå är jag trött. Var på verkstan med bilen idag. Besikning av skadan, fick tid den 5 augusti för reparation.


Hem och solen sken. Gjorde en picknick och cyklade med mannen till Tullan. Då gick solen i moln och vägrade skina på länge. Frös och läste nya numret av Amelia innan vi cyklade hem. Vi fick i alla fall frisk luft, motion och umgänge av varandra.
Lukas och Isbell har just tittat förbi, Lukas dammsuger bilen och Isabell lagar mat. Jag håller på att somna (om) hade i ärlighetens namn somnat i soffan när de kom.
Bara 2 dagar kvar innan helg. I morgon fyller min storasyster Gun år, vi ska dit (såklart) Bildrapport därifrån utlovas!

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad sjutton har hänt med bilen?