29 december 2010

Fynd

En svart "fin"kjol från Esprit. Tänkt att ha på nyårsafton och kanske på jobbet någongång när man ska vara fin. Bara 30% iofs och den var dyr från början men passformen var perfekt. Hade nog tänkt mig en längre, prövade 2 men känner mig så tantig, dessutom dumt att gömma benen då det typ är den enda kroppsdelen som jag inte har komplex för.
På lunchen var jag och gav blod för 44:e gången (kommer i håg det av en enkel anledning) Känns bra att rädda liv (och som lök på laxen tappade man 650 g i alla fall om en ml blod väger ett gram ;o) )
Sen var jag och bytte mina och Agnetas teaterbiljetter. Satan vad folk som hade ärenden till Dramatens biljettkassa!

Hemma har jag badat och ska snart se The Pacific. Ha en bra kväll och tack för att just du tittade in.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Chrissan sa...

Är också på jakt efter en svart kjol till nyår. Ska kanske ta en sväng till Esprit imorgon.;)