31 december 2010

Bokslut 2010

Jag blir alltid lite sentimental på nyårsafton. En punkt ska sättas och ett nytt kapitel ska skrivas. Det är jag som skriver och gör mer eller mindre medvetna val om i hur mitt liv ska se ut. Vad har hänt 2010 då? Massor när man tänker efter!

Jag och pappa var hos Åsorna i Thailand i januari. En toppenresa!

Jag var på Sälensemester med mina söner och pappa i februari. Jag älskade varenda sekund!

Bild0508

   Jag och Magnus var till Spanien med Maria och Björn i maj. Lovley!

P5130022

Hela familjen var på Kanarieöarna i juni. Fotbolls VM där Spanien vann, otroligt roligt! Bilden är symbolisk. Axel med ryggen åt oss andra!

P6250152

I juli åkte mina systrar, mamma och pappa till vår barndomsby Åsmansbo och hälsade på Hyttstens. Det glömmer jag aldrig!

P7150094

I augusti var vi på lillsemester på Åland men Maria och Björn, vad det var kul!

P7310147

November innebar först en tjejresa till Valencia, vojne vad kul det var, det ser ni ju själva när ni tittar på bilden!

PB140124

Sen åkte jag med kärleken till The Big Apple, bortser man min hemska jetlag hade vi en fantastisk vecka!

PB210020

I övrigt har jag fått ett syskonbarn till (Isak) Viola somnade in, jag gick ner 13 kg (och håller det) Lukas flyttade hemifrån och det går bra för honom på “jobbet”, Axel slutade grundskolan och har bytt hockeyklubb, Oskar flyttade hem igen, fått fast anställning och har träffat en jättefin tjej (Nina), Vi hade sol varenda dag på vår semester, dragit ner vattnet till stugan och jag har fyllt 44 år.

P6190041 

Jag har således en fin frisk familj, ett bra jobb och när man summerar året inser jag att jag är en mycket priviligerad människa som skriver min bok rätt väl. Gott slut på er alla och ett riktigt….

            Gott nytt 2011!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och du har en man som älskar dig. Puss, Kyss och Smek. //Din Man, med förhoppning om ett ännu bättre 2011!!!

Mamma sa...

Vilket år Marie. Är det möjligt att det kan bli bättre? I så fall önskar jag det.
Nyårskram från mig

Anonym sa...

Ja, det var ett förbaskat bra år! Och som du säger, det är man själv som bestämmer mycket om hur livet ska bli. Gott Nytt År på dig och hela familjen.
Lill-Åsa

Åsa E R sa...

Vad roligt att se ditt 2010 sammanfattat! Ser fram emot att ta del av ditt liv även under 2011.

Kram Åsa

Lotta sa...

Vilket fint inlägg och vilket rikt liv du har.

Kram till dig finaste Marie