30 november 2010

5 saker om min dag

 

1. Kallt, brrr. Inser att jag har svårt att klä mig för detta väder!

2. Fått med en bild på bloggen från mobilen, tack för tipset Anna Drott (sen nämner vi aldrig den hockeymatchen mer)

3. Varit som inbjuden på Cervera och fått handla med 20% rabatt. 2 till Swedish Grace kaffemuggar samt 2 till ölglas av den sort vi samlar på. Snälla Isabell hade bjudit in mig så som lök på laxen fick jag träffa henne :o)

4.   Oskar som var med på matchen har äntligen rakat bort Jesusskägget men sparat mustaschen!

5. Jaha, så var det bevisat då, att man är en ful en, eller man fick äntligen en förklaring i alla fall.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Inte då! Snygga kvinnor(med gott självförtroende) får faktiskt också nygga döttrar. Titta bara på mig:-))
Kram

Anonym sa...

Hmm, okey jag är en ful en. Fast Marie vi är ju SMARTA som har söner:) De snygga får tjejer de smarta får killar....vetenskapligt bevisat,fniss
Ha en skön dag:)