11 november 2010

Hemmakär

I dag har jobbat hemifrån, vilken lyx! De 2 timmar man i vanliga fall sitter i bilköer kan man göra annat på. Således har jag jobbat, läst avtal, gjort 2 sammanställningar (detta helt ostörd) samt haft ett telefonmöte. Me like. Nu väntar jag på att mamma ska komma och titta i mitt garderob-rens. Oskar har varit här på middag (min snart 22 årige förstfödde) Han fick välja mat då det inte är var dag han tittar förbi. Torsk med äggsås blev det. Gott!

I kväll ska jag se Robinson klockan 20. Krockar ju alltid med elitserien så jag har ju sett alla avsnitt på TV4/play, således inte idag. Nu hoppas vi att lag Kalis vinner! Packa måste jag också, vi åker ju inte förens på lördag men så hiskeligt tidigt att vi väljer att sova på Skavsta i morgonnatt. På så sätt får vi ytterligare en tjejkväll i baren i lobbyn på Connect hotell. Inte dumt :)

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Gud så underbart med en extranatt på hotell sådär!

Kramar

Anonym sa...

Trevlig resa!!!!Jag är avvis