19 november 2010

Kalas

PB190174Min GPS är kass, jag skulle till Sollentuna och hämta dessa otroligt snygga cupcakes men min GPS säger att Sollentunavägen 60 a ligger i Täby :o( Satan i gatan vad jag körde fel!

PB190178Vi åt inte bara onyttigt utan även sallad serverad ur det Berbiska fatet vi köpte på vår bröllopsresa i Tunis, hårt prutat. Oxfilé och kantarellsås serverades också (och bearnessås för det älskar Axel och hans bröder!)PB190180De första som ringde på dörren sjöng Ja, må du leva i djup basstämma! Bröder och pappa.

PB190182                        Sen kom Åsorna och Pontus med lite ljusare stämmor!PB190190                                                 Isabell och lillasyster LinneaPB190186                                        Kilis fru Eva, Lennart och mamma

IMAG0053 Axel ( vill gärna vara Dallas Green) fick en resa till London av mamman (+strumpor och hudkräm), brittiska pund och guidebok av bröder (vi åker tillsammans och ser Dallas Green i April) Ny gitarr från pappan och Eva och pengar av alla andra. Jag har en mycket nöjd 16 årig son!

PB190191                          Till slut har jag bara en enda önskan….

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ha , ha , ha vad elakt av dig vännen. Menar naturligtvis den sista bilden :-)

Mamma sa...

Ser ut som jag fått slagsida. Tänk så fel man kan ha!! Jag och sönerna Kilström var nog de enda nyktra på denna fest. Så de så!!
Men roligt var det. Många glada skratt under kvällens lopp.
Kram