26 november 2010

Black Friday

Vaknade tidigt och ville helst inte väcka maken. Svårt då man delar på ett rum som typ 6-7 kvm. Reorna började 04 här i morse. Vi var sena ut o h var väl inte ute förens 08. Man kan säga att vi fyllt våra halv tomma resväskor rätt bra under veckan och ytterligare påfyllning idag.

Några saker jag noterat under veckan:
Det måste jobba minst 3 ggr så många poliser här mot hemma!
Det ryker ur gatubrunnarna???
Otroligt bra service i affärer och restauranger (och Ja, jag är inte så naiv att jag inte förstår varför)
Amerikansk fotboll är hur stort som helst!
Bud light är sjukt stort, jag som alltid jagar kalorier blev hur glad dom helst men det smakar absolut ingenting! Hur kan stora muskliga karlar dricka det?
Nu hänger vi på ett av våra favorithak innan vi ska ta metron till JFK. Ska landa 13.40 i morgon. Må allt gå och landa i tid. I morgon kommer ni få se lite bilder!

1 kommentar:

Lotta sa...

En trevlig hemresa önskar jag er. Jag ser fram emot bilderna :-)