18 november 2010

Hemma och vänder

Hemma och vänder. Hem gick kommunikationerna perfekt. Körde lite fel från Kalix till Kallax så nu har jag sett Luleå stad också :o) (det finns alltid två sidor av en sak) Vi hade dessutom lite brådis då vi var sena från start. Nåja, ingen dötid på flygplatsen där inte. Grymt stolt är jag också för att jag kört en stor blå buss med manuella växellåda i dagarna två (hittade dock ingen blå likadan buss på hela internet)

Innan vi åkte hem fick vi en sightseeing i Kalix (den korta versionen för det var det enda vi hann, vi har varit grymt effektiva) Så här fint är det nere vid Kalix älv! En viktig sevärdhet är en butik som jag för tillfället tappat namnet på. Den har ALLT enligt de som bor där. Så om du letar efter en brun polo, vit bikini eller rosablommiga underbyxor är det dit man ska gå.

IMAG0051

I kväll har vi hunnit städat och nu ser vi hockey. Sport leder och Lucke har gjort en assist. I morgon är det kontoret som gäller innan vi har 16 års kalas för min lillplutt och på lördag morgon åker vi ju till NY. Rätt intensiv period i mitt liv just nu. Puh!

Inga kommentarer: