22 november 2010

Morgonpromenad i Centralpark

Efter allt promenerade är vi ömma i ryggslut och lår. Idag varmare ute än igår. Vi har just gått vår morgonpromenad, idag i Centralpark. Sov till 07.30 i morse vilket ger en lite hopp om att kunna vara vaken längre än till 22 i kväll ( bra, för vem vill somna i Madison Square Garden?
Lite shopping har vi hunnit med. Underkläder, Clinique produkter till mig och ett par Converse till Magnus. Ätit Surf & Turf (fanns med på min måstelista) och druckit Bud light.
mannen i duschen, skall strax ge oss ut i stan.
Ha en bra måndag alla (fast er är väl snart slut) Det tänker jag (har dock ett litet i-lands problem, min Locktang funkar inte trots adapter, ska jag ha en badhairday resten av resan?)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hästsvans duger väl gott i städernas stad :-)

Jag är avis, jag vill också. Ha det bäst!

Anonym sa...

Varken Åsa eller jag hade en aning om vad Surf & Turf var för något. Pontus visste dock! Börjar vi bli gamla? Bud Light har jag i alla fall koll på.
Lill-Åsa

Mamma sa...

Surf Turf?? Låter underbart! Ha det så mysigt
Kram