29 november 2010

Jag är nog inte dummare än någon ANNAn

Ser på Anna Drotts blogg att inte hon heller lyckas få in bilder när hon bloggar från mobilen. Känns bra :-)
En trött dag. Sov typ 2 timmar i natt, mannen lika lite. Jobbat, kört Axel till match, tränat kondition, styrka och strechat. Sitter nu i en kall Telgerink och ser SPAIF leda mot Västerhaninge med 7-4. Axel gjorde mål just när jag klev in.
Är så otroligt glad för det fina advents/vinter vädret. Jag älskar årstidsväxlingar och skulle inte kunna tänka mig att bo där det bara är sommar.
Nu står det 8-5 och mina fingrar börjar bli så kalla att touchen inte tar. Dags att sätta på sig handskar, apropå det. I NY hittade jag handskar avsedda för touchskärmar, köpte dock inga. Där går nog gränsen :-)

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!

Om du går in på picasa.com och skaffar ett konto. Där får du en fråga om du vill knyta det kontot till Blogger. Svara ja. Sen kan du skicka från din Blogger-App i telefonen. :)

Kram