17 november 2010

Ett kallt Kalix

Kan det verkligen vara så att jag är lite mer teknisk än Åsa E R ? Att blogga från mobilen är sannerligen inte lätt, hoppar därför bild. Lyckas jag publicera detta inlägg är det så, dock ovisst om jag lyckas fler gånger! Jag är tillsammans med några av mina medarbetare uppe i Kalix och har möte. Skulle åka tåg från min stad till Arlanda tidigt, tidigt i morse. Mannen dumpade mig på stationen i morse och åkte och jobbade. När jag väl fått koll på avgående tåg inser jag att det inte finns en chans att jag ska hinna med mitt plan då tåget är kraftigt försenat. Fick slänga mig i en taxi och hann på så vis med planet till Kalax. Hyrbil och 9 (?) mil senare vi framme . En bra dag!

1 kommentar:

Åsa E R sa...

Ja nu måste du nog vara tekniskt ansvarig på nästa tjejresa :)
Du får visa mig imorgon hur du lyckades.
Kram så länge