03 juni 2010

Valdemarsvik tur och retur

För se i går ringde dom från verkstaden och sa att den hel igen. Vi åkte 06.30 från Södertälje och jag var på jobbet i Årsta vid 11.30. Kostade “bara” 10.007 kronor lagom till semestern :´(

Bild0073 Se vad vi unnar oss en torsdag! Efter städningen, åkte vi och handlade mat och öl till helgen som vi ämnar tillbringa på Getryggen och till kvällen såklart.

Bild0074 Den här klematisen såg helt död ut i våras och se vad fint den kommer igen! Igelkotten fick jag från A-avdelningen när jag slutade där.

Bild0075 Försommarens i-landsproblem: Torkvindans vara eller inte vara. Inga grannar har torkvinda och jag tycker att det är fult. Men det är satan så praktiskt. Man får plats med hur mycket tvätt som helst! Nu använder jag en sån här ställning i stället. Minst lika ful men så fort tvätten är torkad så gömmer jag den.

På jobbet händer massor, skönt att det snart är fredag!

1 kommentar:

Lotta sa...

Ni är duktiga du och maken på att fånga dagen. Det beundrar jag.