14 juni 2010

Dagens fynd

En söt blommig klänning med smock (tror jag väl att det heter) Lite kort men man får väl ha tights till när benen är för fetbleka.MELINDA dress

Denna ljuvliga temugg att ha här på jobbet. Hade en söt mugg med en ängel på förr som jag fått av Axel i julklapp för massor av sedan men den fick fötter. Ska ha denna på mitt rum så den får vara i fred.

Bild0105 Lite ont i låren efter gårdagens springning, i kväll blir det nog bara en rask promenad (men samma runda dvs. 7,7 km)

          Bara 4 arbetsdagar kvar till semestern, tjohooo!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Köp leggings. Åhlens har bra i märket frk.

Vad du är duktig 7,7 skulle vara jobbigt för mig att gå.....

Gun sa...

Så fin te mugg, vart har du köpt den?
Jag har samma dilemma med min nya klänning....
Ses på lördag
kram