15 juni 2010

Nerräkning

Oj, vad jag längtar till semestern. Skulle någon fråga mig om jag kunde vara snäll och jobba någon vecka till innan jag tar semester med en bra ersättning skulle svaret bli, NEJ! Nu bara 3 mornar till att gå upp när klockan ringer. Nu går ju jag upp ungefär i samma tid när jag är ledig men kan ju morna mig, läsa tidningen länge, se på Nyhetsmorgon. Det är lyx det!

På tisdag morgon åker vi till Bahia Feliz. Känns skönt att veta att vi åtminstone får en veckas sol på semestern. Från början skulle vi på ett helt annat hotell men vi fick ett brev som sa att de skulle renoveras och att det eventuellt kunde förekomma störande ljud. Jag är inte alls så noga med sånt, men det är mannen som ringde och bytte Hotell pronto. Nu ska vi bo på ett Blue Village, kryllar av ungar så vi hoppas att även våra ska möta några “soalmates” så vi kan få lite vuxentid.  Den som lever få se.

                   Nu bara 3 arbetsdagar kvar!

1 kommentar:

Lotta sa...

Om de inte träffar kompisar kan det bli "prövningar" under denna semester får jag en känsla av.

Vad trevligt det ska bli på lördag.