13 juni 2010

IKEA och Miomöbler

Har jag besökt i dag med sonen som nu ska flytta hemifrån. Han som är det barn som är mest lik mig (använder vänster hjärnhalva mest) gillar att man hänkar, skriver listor och räknar ut vad allt kommer att kosta. En grå soffa från Mio lär det nog bli. 

Dover

Före det var jag ute och sprang/gick, då i sol och värme. Jag är inte snabb (än) och jag tycker inte heller att det är jätteroligt (än) Men jag gör det. Magnus mötte upp och han som ju är världens mest snälla man lunkar på i mitt superlångsamma tempo för att peppa och hålla mig sällskap.

På kvällen har Oskar, Lukas och Isabell varit här på middag. Mannen hade helgrillat en älgbiff hel på grillen, satan så gott!

                5 arbetsdagar kvar innan semester :o)

1 kommentar:

Lotta sa...

Oj, oj, oj vilken header fru Kilström-Jönsson fått. Vad roligt!

Vad du är duktig som springer/går. Jag ska banne mig också bli duktig inom kort. Du är en bra inspiratör. Han är då snäll maken din, väldigt snäll.