05 juni 2010

Blåsväder

Har jag inte hamnat i, men det har varit det i dag. Mellan 09.30 och 10.30 låg jag i solen men sen mulnade det på lite. Maria kom för det var ett viktigt möte här på Getis. Jag vaknade med huvudvärk såklart. Tog ett piller 06 och blev frisk. Sen kom den tillbaks litegrann, tog ett piller till och nu är jag åter huvudvärksfri. Pappa kom och löste av Maria.Bild0083 I dag grillar vi kött. Här ser ni min pappa och min Magnus i kylan grillandes fläskfilé, haloumi och grön sparris. Gott!

En dag då mina tankar går till de arma föräldrar och anhöriga som mist sina 20 åringar i en tragisk bilolycka mellan Nykvarn och Södertälje. Ryktesvägen har jag hört att det är en gammal klasskamrat till ett av mina barn. Gud bevare mig väl må jag inte överleva mina barn!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Sanna mina ord så vill man inte överleva sina barn. Vad hemskt!

Maribella sa...

Usch ja, vilken tragisk händelse!

Hoppas din huvudvärk är som min idag - BORTA!!

Kram