20 juni 2010

Mina vänner och jag

I går var det dambjudning hemma hos mig. En årlig tradition i samband med min födelsedag. Om ni tycker vi ser glada ut på bilderna är det ändå bara förnamnet på vad vi var. Herrejösses vad vi skrattade! Det händer mycket på ett år kan man säga. Någon har skilt sig, en annan fött barn och en hade bytt gynekolog (eller hur det nu var)

P6190041Prinsessbröllop var det också och jag tror nästan att alla 11 hann prova att leka prinsessa innan kvällen var slut.

P6190033                    Love is in the air, här mellan Maribel och Pernilla

P6190037                                                            Glada Åsor

P6190042                                      Kamilla och Annelie smilar i kapp

P6190043              Underbart söta Lotta som fyller år i dag, Grattis till dig min vän!

P6190050                                             Finaste, gladaste systrarna mina

P6190058Värsta röjet blev det. Vi dansade av oss alla kalorier vi ätit :o) Alla var vi Dancing Queen:ar

P6190063      En hög ton ser det ut att vara. Eva, Ulla och Kamilla sjunger hellre än bra

P6190065                                                 Viktoria och Daniel eller?

P6190066                                    Kamilla övar på den kungliga vinkningen

P6190062

Tja, ni ser vad som händer med alkohol i kroppen när timman blir sen. Annelie övar poledans. Vi förstår att det är mycket lättare med en rund stång, man fick inte rätta snurren med en fyrkantig.

Till mina vänner, systrar och svägerska vill jag säga: Tack för att ni finns för mig. Tack för underbart fina och personliga presenter, ni känner mig väl må jag säga för dom var klockrena “Mariepresenter” allihop! Vi träffas alldeles för sällan men har så kul när vi väl gör det. Nu åker vi till Valencia i höst, tänk om alla kan hänka, oj vad kul vi ska!

2 kommentarer:

Åsorna sa...

Tusen tack för en toppenrolig tjejmiddag! Nu ser vi fram emot Balencia

Lotta sa...

Tack snälla Marie för en trevlig kväll, för present och för grattishälsningen.

Balencia och inte Valencia som jag trodde?