26 januari 2014

Resan i bilder

087

116

103

119

093

128

126

131

136

163

141

147

151

154

165

168

200

203

202

190

Det bästa med resan: Sällskapet, vädret, stränderna, maten, böckerna (4 stycken) Att inte måla sig eller fixa håret en endaste gång.

Det sämsta med resan: Myggbetten. Herre Jävlar vad vi har myggbett!

Mamma hämtade oss i går på Arlanda där vi landade klockan 19.10. Hem via ICA och sen stannade mamma på middag. Lukas och Jonas med en underbart vacker 2,5 årig svart labrador kom  och sent som fan kom även Axel. Jag lade mig vid midnatt och vaknade vid 03, somnade om en stund men gav sen upp.

I dag packar vi upp, tvättar, rensar post och betalar räkningar. Åter till vardagen i full fart :)

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Jösses vad avis jag blir, jättefina bilder =)

Mamma sa...

Ja, tänk att nästa vecka har jag varit där i två dagar. Jättefina bilder. Jag såg att det var en bild på Magnus bästa matställe, det måste jag testa.
Kramar

mammaxtre sa...

Så fina bilder Marie!

Jag har saknat dig här hemma. En bra första dag på nya jobbet önskar jag dig inför morgondagen. Kram

anna sa...

Fantastiska foton. Ser helt magiskt ut. Lycka till imorgon
Lrsmn

Åsa E R sa...

Underbara Koh Lanta!
Lycka till idag på nya jobbet!!
Stor kram

Anonym sa...

Så underbara bilder! Lycka till på jobbet!

Kram Lill-Åsa