07 januari 2014

Regntunga skyar

Gråare kan det inte bli, ute alltså, i mitt inre skiner solen sol1 

bild 2

Dagens lunchpromenad började i uppehållsväder, regn i mitten och avslutades i uppehåll.

bild 1

Efter jobbet har jag gymmat, grymt nöjd med 2014 års träning, bara 51 veckor kvar att hålla i de goda vanorna. Kommer att gå finemang!

bild 3

Ännu kvar på jobbet, ämnar ha möte med nattpersonalen. Kommer således vara hemma vid 22.30 bläcket. Hoppas jag somnar bums, i natt var jag vaken länge, sista gången jag kollade på klockan var hon 02.00, gissa om jag var trött i morse?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja många nyanser av grått finns det! Vi har också haft grått och regnigt och ovanligt kallt för att vara sommar i ett par dagar nu. Skönt tycker jag!

Lill-Åsa

Anonym sa...

Ja fy vad många nyanser av grått vi har.
Vad skönt att vara inne i träningen. Jag vill komma igång med pilates, vet du om det finns i Sädertälje?
Kram
Gun

Karin sa...

Inte så konstigt att du inte kan somna. Så mycket nytt som händer i ditt liv just nu! Även om det är positiva saker så snurrar det ju i huvudet!
Kram