15 januari 2014

Palmyra kebab

I dag bjöd IT-avdelningen i Årsta* ut mig på lunch. Målet var Palmyra kebab där jag ätit en gång tidigare, Ronne kanske två ;) De är kända för sina goda och extremt stora kebaber. Jag fokuserade på köttet, massor av fefferoni (man fick plocka de själv) sallad och den extremt skitgoda vitlöksaiolin som serverades till. Pommesen var också god men fick inte riktigt plats i min mage. Så otroligt gulligt att bjuda på lunch! Som om det inte var nog med gulligheten så ramlar det in presenter. Det finns ingen hejd på snällheten ❤️



Som om Axel inte gjort sig illa nog tog han emot en puck med munnen i går. Så dumt. Tänderna sitter men jag såg med en gång att det måste sys. Han fick således ta bilen och köra ner till akuten när han kom hem efter träningen i går. Tror ni en mamma kan sova när hon har en unge på akuten? Även om hon vet att han är vuxen (nåja) och att det "bara" är en sårskada? Således kommer jag somna ovaggad i kväll (eller kanske inte, nu spelar han match trots 4 stygn både på in och utsidan)



Två dagar kvar innan vi åker till Thailand!

*Vårt företags IT ligger i Kalix, i Årsta jobbar "bara" en, en oumbärlig Ronne som alltså bjöd ut mig på lunch. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du blir avtackad - sån uppskattad medarbetare/chef du måste varit. Ta med dig det och var stolt!!
Och ha en underbar semester!!
Kram Maribel

Anonym sa...

Kan bara hålla med Maribel i allt ovan!
Kram Linda <3

Mamma sa...

Ja, sug åt dig uppvaktningen!
Kram

Anonym sa...

Vad kul at bli så uppvaktad. Jag säger som Maribel, sug åt dig allt <3 Hoppas de två sista dagarna blir lika roliga :)

Vilken tur han hade Axel som klarade tänderna.
Ha det bäst i Thailand <3
kram kram
Gun