27 december 2011

Service?

Min man är den mest romantiska man tänkas kan. I julklapp fick jag bland annat denna fina Attlingring. Passade perfekt på ringfingret på vänster hand men den är ju upptagen. Var således ner på Guldsmedsaffären för ett byte (just den affären var den enda affären i stan som höll stängt igår) Det tar nog lång tid att byta sa hon som inte hade min storlek hemma utan var tvungen att beställa, för det är ju så många mellandagar. Men det är ju 4 vardagar den här veckan försökte jag glatt påpeka. Spelar ingen roll fick jag till svar.

En dag då jag gjort massa ärenden, ledig på dagen då jag ämnar fylla en vakans på natten. Pappa har kommit ner och kommer att stanna tills han åker till Australien den 1/1. Och jag har för första gången i mitt 23 åriga migränliv träffat en neurolog! Mer om det någon dag då inspirationen tryter, nu skall jag ladda inför en lång natt...



4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Din man är makalöst bra på att ta hand om sin hustru. Var rädd om honom. Vilken fin ring!

Kram

Åsa E R sa...

Vilken vacker ring! Som gjord för dig ju.
Kram

Mamma sa...

Sådana människor ska inte jobba med service. Inte rätt man på rätt plats, Ibland när det är det skulle man kunna handla allt i butiken.
En jättefin ring var det! Hoppas vi syns i kväll.
Krya på dig
Kram

Maribella sa...

Jättefin ring!
Nja, service....inte mycket va?!?
Hoppas natten var lugn!
Kram