23 december 2011

Oskar 23 år

Ledig dag men upp i ottan, Axel ska ju fira julen i Luleå och skulle ha skjuts till Arlanda. Det var inga köer i Stockholmtrafiken kan meddelas! När han var avlämnad och incheckad åkte vi Hornstull och firade min förstfödda som fyller 23 år idag. Där bjöds vi på en underbart god frozen cheescake till kaffet.

God Jul Oskar

Liten söt Oskar första julen

Julbak

Ung mamma med fina småkillar i julbak 1992

Med tungan rätt i mun

Oskar på Källfjället, hjälper till att bära in ved

Oskar och sjuk Lukas

Julen 1990 glömmer jag inte, jag och Lukas var båda rätt rejält infekterade med feber och hosta. Oskar är precis 2 år och Lukas 8 månader. Mina killar har alltid tyckt om att klä upp sig. Jösses så söta!

IMAG0886

Vår gran 2011

Vi har också hunnit varit på stan, på kyrkogården, kokat skinka, lagat annan mat och klätt granen. Ensamma hemma i kväll då flickorna, Oskar och min mamma kommer först i morgon. Nu ska vi tindra i soffan och vinna en Volvo (eller resa) på våra Bingolotter :o)

1 kommentar:

Mamma sa...

Oh så söta ni är allihop. Ses snart