29 december 2011

Längtan

Jag som älskar vinter och snö har börjat känna lite att kommer den inte snart så kan det lika bra vara. Då kan det få bli en tidig vår och vi kan “öppna” stugan tidigare. Lite avundsjuk också på mamma, pappa och Gun som åker till Australien på söndag. Där bor Åsorna och Pontus och de har precis börjat sin semester/sommarlov. På kontoret är det kallt och ute grått. Här kommer några bilder att längta till:

P8090157

Picknick på ö i vattnet vid Getryggen, Magnus är fotmodell

P8090167

Fina sommarflickor Johanna och Malin

P6300001

Min älskade karl, här vid sjön Tullan där vattnet blir varmt tidigt på sommaren

P6250332

Och slutligen mitt ben vid vår alldeles egna strand vid stugan.
Jag tror att sommaren 2012 kommer att bli lång och varm, vad tror du?

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Jag kan bara hålla med. Mycket hellre än kall och snöig vinter än bara grått, grått och grått. Nästa år får ni i alla fall lite sommar mitt i vintern.
Fina och somriga bilder!