22 december 2011

Samkväm



Vi passar på att umgås med Axel och Lovisa eftersom Axel åker till Luleå i morgon. Vi har bakat mjuka pepparkakor, lagt in sill och gurka. Några hann mysa i soffan mellan stöket :)

Sen såg vi på film, som jag längtat efter att se The notebook som jag trodde var en ganska ny film.5 minuter in i filmen inser jag att den har jag ju redan sett för länge sen. Men nu såg vi såg den igen, för den är verkligen bra. Kärlek så ögonen tåras.

I morgon semesterdag, lovley!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Mamma sa...

Trodde banne mig det var dig som Axel låg och myste med. Jädras så lik dig Lovisa var på det kortet. Imorgon ledig dag. Jag älskar dagar då man slipper vakna av klockan.
Kram kram

Lill-Åsa sa...

Shit, jag sa just va mysigt att få mysa med sin mamma så där. Sedan tittade jag lite nogare och då såg det ju faktiskt ut som en lite yngre Marie. Du får ta bort det här inlägget om du vill ;)