23 juli 2010

TGIF men veckan…

…har till trots ändå gått fort. Mycket tack vara att jag jobbade en natt och 3 dagar i stället för 5 dagpass.

Idag har jag betalat resan till Valencia. Jag och mitt möhippegäng skall i år åka till just Valencia. Min 3:e Spanienresa för i år.

                  Den första i maj, par-resa med Maria & Björn till FuengirolaP5130022                    Den andra till Bahia Feliz, Gran Canaria, en familjeresaP6290206

Och nu med hela tjejligan: Åsorna, Lotta, Maribell, Gun, Anna, Ulla, Eva och Kamilla. Oj, vad kul vi kommer att ha. Sista helgen i september kommer vi att göra Valencia lite roligare :o)

Här är tydligen en sevärdhet i stan som jag inte riktigt fattat vad det är, Lustiga huset?

Nu är vi på väg till Linda och Fredrik som just flyttat ihop. Lucke övertog ju F:s fina lägenhet på stan med högt i tak och djupa fönster och F & L har köpt lägenhet just bredvid mitt x. Stan är inte så stor :o)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ävhar betalat flygbiletten :-) Ska bli roligt.
Träffade Pernilla i Trosa. Hon skulle inte med berättade hon. Ha en trevlig helg vännen!

Lotta (igen) sa...

Vad trött jag börjar bli på denna sega dator som jag inte alls är kompis med. Jag kan stava hyfsat. Inte riktigt så illa som i kommentaren ovan. Varför tar jag mig inte tid att redigera.... "Även jag" ska det stå :-)