09 juli 2010

Cim ♥ Kenta

I morse körde Magnus döttrarna till Cityterminalen för vidare avresa till deras mamma som befinner sig på Öland. Jag hade en liten skönhetsdag i badrummet (hårinpackning, ansiktsmask etc.) sen hastade jag ner på stan för att inhandla presenter.

Klockan 15,00 var det vigsel mellan mitt äldsta syskonbarn Cim och hennes Kent hemma i min systers trädgård.

P7090007                                         Cim förs fram av sin pappa Tommie

P7090027                                           Mamma och hennes Lennart

P7090028                                                        Snyggaste Åsorna

P7090029           Vi bevittnade vigseln och hade sen picknick i Martinelles trädgård.

P7090016Guns gamla kompis Lollo var där, vi träffas mest i cyberrymden men det är SÅ kul att ses IRL (Lollo, meddela mig om du tycker fotot är dig ofördelaktigt så tar jag bort det.) Jag tycker du är gorgeous!

P7090014 14:rtis kort taget på min underbara man och mig. Herre gud vad jag är glad att han han blev kär i mig!

Nu sitter vi hemma i soffan och kollar på Band of brothers del 1 och 2. Verkar lovande! Här följer lite foton på mina bedårande syskonbarnbarn:

P7090003                                                                           Simon

P7090012                                                                          Ebba

P7090013                                              Albin (älskar tårta, åt 6 bitar!)

P7090020                                                                     Isak

Tyvärr saknas sötaste Lynn och Erik men de får komma en annan gång. Brudgummen Kent saknas också men här kommer han på ett foto under presentöppningen:

P7090025

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej & Tack för igår, så mysigt att äntligen få träffa dig & Magnus & hela ligan på din filt såklart !
Bilden, hm... "bara att Gilla läget"
alla andra foton var så bra idag så det jämnar ut sig Ler*

Kram Kram Lollo

Lotta sa...

Vilken tur att ni båda fick varandra. Ni är så fina.

Vad roligt att se Lollo på bild.

Gun sa...

Ja Albin somnade utan magknip och socker kicken släppte vid 21:30. Ebba som sov 3,5 timmar på dan somnade 00:45. Lördagen tillbringade jag med Ebba och Albin på Blåbärsudden.
Kram