29 juli 2010

Blixtar och dunder

Vilket väder! Vi vaknade mitt i natten (kolsvart ute) av att det tokregnade. Vi hade köksfönstret öppet med myggfönster i, inte så lyckat.

En bra dag på jobbet. Bilköer hem på grund av att en bil gett upp och stod och blockerade en fil. Nåja, har ju min ljudbok och fredagskänsla i kroppen så vad gjorde väl det? Vi ämnar att åka till Åland i morgon bitti. Maria och Björn är där och det är första gången jag åker till Åland och stannar där (alltså inte kryssning med styrdans)

                             Nu ska vi äta nachos och se Snabba cash!

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Åh nachos/tacos var ett tag sen vi åt.
Passar kanske bra nu i regnet när man inte kan grilla:)

Åsa sa...

Åland! Det hade jag missat. Så mysigt. Jag var där på skolresa i 6:an. Skitmysigt var det. Hoppas att ni får det kalasmysigt. Jag kan rekommendera Koskenkorva med blåbärssmak som kan köpas på Ålandsfärjan. Tydligen passar den utmärkt till att bjuda som välkomstdrink på Getryggen. Blanda med Sprite och is ;)

Anonym sa...

Shit vad det ser gott ut......äsch jag tar en soppa så jag kan hoppa i badet nästa sommar:O)
Hörde att ni hade det blött som attan där borta, fniss tur man flyttat. Här i Newmill regnar det bara lagom:)
kramen

Lotta sa...

En trevlig helg på Åland önskar jag er.

Studsmattan har anlänt :-)