13 juli 2010

Hemma och vänder..

..är vi. Lite snopet i dag för både min och Magnus syster bestämde sig för att komma ut och hälsa på. Det visade sig att en lastbil med farligt gods (gas, bensin, eller vad vet jag)  vält på vägen och den var således avstängt. Betydde att vi inte kunde åka hem den vanliga vägen heller. Vi fick ta färjan i stället, vilket min GPS inte fattade (gör en laglig u-sväng sa hon 20 gånger typ)

Hemma har vi tvättat och cyklat och hälsat på goda vänner, Martin och Pernilla. Alltid lika trevligt. Lukas har kommit hem efter sin USA tripp och ska flytta i morgon. Vi gör i samband med det en sängflyttsrokad. Axels 140cm resårbotten förpassar till Getryggen (Magnus har legat sönder sin säng där) och en ny 120 cm säng skall inhandlas till Axel på IKEA. Nåväl, jag åker till Åsmansbo med mamma, systrarna och till och med pappsingen kommer med. Magnus får flytta med mina barn medans jag umgås med barndomsvänner :o)

                           Sämre kan man ha det (har ni hört den förr?)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Den har vi hört förut. Bra att du har det bra!

Maribella sa...

Ha det så jätteskönt med dina systrar och övrig familj! Du är en rik person - men det vet du väl?!?

Kram