21 juli 2010

2 frågor

Semestern 026

1. Någon som vet vad det kan vara för fel på min (helt nya) GPS? Om jag vill åka hemifrån till Getryggen eller till mitt jobb säger den: Kan inte hitta färdväg. Var god kontrollera färdvägsinställningarna. Jag hittar ju ändå till just dessa ställen men ändå.

2. Finns någon gullig, vänlig, underbar människa som läser detta inlägg som en likadan kjol i sin ägo och kan tänka sig att tjäna en hacka? Köpt på H&M för typ 5 år sedan i storlek 40. Jag har haft denna kjol 100 ggr varje sommar sedan dess. Passar alltid perfekt fast min vikt pendlar 15 kg upp och ner. Fodret har gått sönder i år, jag har lagat men det liksom smulas sönder. Inte så konstigt då den används så himla mycket och tvättats säkert flera hundra gånger. Den fanns i rosa också men det är ju inte jag. Jag köper den till det pris du begär!

I övrigt första arbetsdagen efter semestern då jag arbetat kontorstider. Inga bilköer och jag har börjat lyssna på ljudboken jag fick av Maribel när jag fyllde år. Marian Keyes allra senaste. Anja Lundqvist läser, verkar lovande. På nattygsbordet ligger En halv gul sol, läst halva och den är verkligen att rekommendera!

1 kommentar:

Lotta sa...

Om kjolen är dig så kär tycker jag att du ska kosta på dig att ta den till en sömmerska. Det skulle jag ha gjort.

Att gps:en inte fungerar kan bero på att vägarna inte är utsatta. Jag gissar bara nu, men ändå :-)

Bamsekram till dig