26 juli 2010

Kalla fötter

Har jag bokstavligt. Som om man vill sätta på sig strumpor när man duschat på kvällen, vem trodde det förra veckan?

Lugnt på jobbet. Åkte hem i tid och gick till Lukas fram och tillbaks (strax över 11,000 steg) Lagat god, mager mat (wok) Sedan städade jag ur en av skafferilådorna (har ju skafferi i 4 stora draglådor i köksön) Just den här lådan har blivit en sån där “skräplåda”. Lökskal och spillt soja på det gjorde att jag länge lidigt varje gång jag öppnad den. Nu är den snart fin igen. Betalat räkningar har jag också gjort.

Bild0168

En rätt bra dag trots att det känns som om man är den enda som jobbar. I morse var det jag och en bil till i Birkakorset!

2 kommentarer:

Åsorna sa...

Glöm inte att du har oss två här borta i ditt jobbargäng! :)

Lotta sa...

Maken din jobbar väl också :-)

Var glad över bilfria vägar.

Jag ringer dig imorgon om studsmattan och annat.