24 juli 2010

Helg hemma i stan

Lite bilder från middagen hos Fredrik och Linda i går kommer här

P7230102                                            Mannen på balkongen

P7230103Mannens och Fredriks barndomsvän Christer var uppe och hälsade på. Bor i Malmö i vanliga fall.
P7230104                       Alltid lika glada Linda, numer sambo med….

..Fredrik som som sagt är barndomsvän med Magnus, och bodde granne med honom när vi träffades och vars förra lägenhet nu min Lukas har tagit över.

P7230105 Dom har köpt lägenhet på Lindåsvägen, där mitt x bor (och delar av mina barn ibland) En mycket trevlig kväll med supergod mat, dryck och en aldrig sinande diskussion.

I dag sov vi länge (vi var hemma vid 02) Mornade oss, läste DN och LT i sängen efter frukost. Nu har mannen varit ute och sprungit, jag har gått en lång rask promenad (10.047 steg mätt med min Ipod som ju har inbyggd stegräknare) Sen har vi handlat och har nu börjat så smått förbereda maten. Lukas, Isabell och Axel kommer och gör oss sällskap. Vi lagar lite smått och gott: Kantarellpaj, sallad, salamipizza, snittar med skagenröra, marinerad vitlök, rökta och färska räkor. Yummi!

Inga kommentarer: