12 juni 2012

Sommar i mitt ♥:a

(och en till bild på Rut)

IMAG0150

Kunde inte låta bli att ta med en liten bild till på Rut. Här i famnen hos min älskling.

IMAG0151

Dagens lunchpromenad var utan RunKeeper för jag är ännu förkyld och har inte alls samma ork i kropp och ben. Ronne på jobbet kallade mig Broarnas drottning, lät flott tycker jag även om hälften av mina lunchpromenader går runt trekanten (men vem f-n vill bli kallad Trekantens drottning Ler )

IMAG0152

I Tanto är det så vackert och doftar så gott att man blir salig

IMAG0153

Svensk sommar!

IMAG0157

IMAG0156

Lite vildvuxen tomt kanske men vacker!

IMAG0158

För första gången fick jag broöppning under min promenad. Liljeholmsbron är ganska hög och öppnas inte så himla ofta men i dag var det en segelbåt med hög mast som behövde öppning för att kunna passera.

Om man kan älska platser så finns det tre ställen jag älskar. Åsmansbo, Getryggen och Stockholm (lite Källfjället också men det ligger så djäkla otillgängligt)

1 kommentar:

Åsa E R sa...

Trekantens drottning! Ha ha :)