12 juni 2012

Marseille

Just bokat biljetten till höstens tjejresa. Brudarna var ju lite trötta på Spanien då de sista resorna gått just dit (Sevilla, Valencia) Före det var vi i Italien (Milano/Domaso) och före det Polen (Krakow) som var ursprungsresan och tillika min möhippa och helt gratis för mig :)

Frankrike har jag inte varit mycket i. Paris en långhelg och en dag i Cannes. Älskar dock baguetter, ostar och vin. Språket älskar jag också men förstår inte ett ord mer än - Je t'aime och det lär jag inte ha mycket användning för :)

Någon som varit där och vill bjussa på några restips?



1 kommentar:

Marie Brors sa...

Va inte ledsen för att du inte kan mycket franska..jag har läst franska i 3 år, 7-9..å det enda jag kan är beställa hotellrum till 3:e mars å ta in notan ;-/
Ha det så kul Marseille :-)