02 juni 2012

Congratulations!

This is a RunKeeper FitnessAlert to let you know that you achieved the following milestones with your most recent running activity:

Farthest distance

I morse sprang jag 6,2 km i ett soligt och fint Luleå som är en ganska flack stad. Min längsta sträcka och runkeeper är snabb att gratulera.

I ärlighetens namn var det inte meningen men jag hade glömt att packa underbyxor och man vill ju gärna inte ha svettiga på sig efter duschen. Affärerna på stan hade inte öppnat men spring till Willys tipsade Isabell. Därför blev det lite längre. Så här efteråt känns det toppen (och på måndag börjar ju mitt nya träningsprogram för att springa milen)

I dag ska vi bowla, spela på V75 (och vinna 35 miljoner) promenera och äta middag ute på lokal. Och umgås såklart :) Ha en bra lördag på er!

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Åh vad mysigt ni har! Jag antar att ni har det bästa träningscoacharna man kan få när ni är där uppe.
Kram

Lotta sa...

Du är så duktig Marie!

Jag vill också.....

Kram