18 juni 2012

4 weeks to go

Innan semestern. Ska väl gå.
Från i dag och fram till semestern ska jag ge råd i telefon 4 timmar varje dag. Tiden går hur fort som helst!

Hem via Köpcentret i närheten av mitt jobb och bytte Kamillas fina present Tyvärr har jag inte small i storlek, hur gärna jag än vill. Jo, jag har någon kofta eller tröja i small sån där som är vid i modellen typ. Nu har jag en väldigt söt pyjamas i rätt storlek :)

Efter dagens löpning undrar jag om det kanske inte är själva springet som gör att man måste gå på toa? Det kanske är alla små insekter man sväljer när man springer med öppen mun? Jag vet inte huruvida små knott är laxerande men jag vet att några slinker ner varje gång man springer/joggar/löper.

I övrigt är Axel och Simba här. Axel börjar sitt sommarjobb i morgon och det är nära oss. Simbas matte kommer hem i morgon men här hade han gärna fått stanna längre. TBE vaccinerat oss har vi också gjort och hunnit träffa Fredrik, Linda och Alfred.

PS Något jag undrar är varför Blogger inte gör en app för IPad? Den jag har är för IPhones och suger :( DS


Inga kommentarer: