20 juni 2012

Nöff, nöff

Favoritslingan jag springer på (den där fina vägen genom skogen) är alltid välbesökt. Unga flickor på hästar, massor av hundägare, löpare och promenerandes stöter man alltid på. Så icke i kväll. Däremot trodde jag att jag fick sällskap av rådjur då det prasslade till uppe i skogen. Det var det inte, det var tre vildsvin som sprang (fortare än jag) parallellt med mig en bit innan dom försvann. Tänkte att dom borde vara räddare än mig (fast jag var rädd det ska erkännas)

Före löpningen har vi handlat och efter det har jag bakat.
I morgon ska jag jobba hemma för att spara restid till/ från jobbet. Förra året tog det 2,5 timme hem från jobbet dagen före midsommarafton (och man undrar över hur många som har sommarstugor söderut) Det vill man inte vara med om igen!


Inga kommentarer: