13 juni 2012

Fitness

Tror jag det heter som Isabell ska tävla i på lördag. Det ligger a shit lot of hard work bakom denna kropp förstår ni alla, och att min fina svärdotter är vacker som få kan inte jag eller någon annan förneka.

Men jag har mycket blandade känslor inför detta. Att träna och äta så kroppen blir stark och lever länge är ju bra och sunt. Men att svälta sig så man inte får något underhudsfett kvar och bedömas efter sin symmetri, är det så mycket bättre än en miss Word tävling?

Annars har jag varit hos mamma efter jobbet, ätit god sallad och umgåtts. Gun och Sofi var också där, så trevligt så. Mamma hade rensat garderoben och vi letade bland det utrensade. Jag plockade åt mig en kjol, en t-shirt och en vit skjorta :)

Axel och Lovisa har kommit hem från Thassos. Så bruna och fina!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Oj my god, vilken svärdotter!

Lill-Åsa sa...

Shit pommes vilken kropp!