08 februari 2011

Postbil

 

Lukas (mellansonen) har bytt bil. En jättegul Audi S4. Kanonbra tycker mamman för om han blir arbetslös kan ju knäcka extra på posten :o) Jag har faktiskt också ägt en gul bil. Ganska praktiskt för mig som lätt glömmer bort vart jag parkerat. Titta ut över en stor parkering typ ICA Maxi, de gråa, blåa och svarta bilarna kan vara svåra att hitta men en gul lyser liksom upp!

I övrigt har dagen som vanligt svishat fram i 140. Efter jobbet ska jag träna. Parkerar, betalar, “checkar in” på gymmet, klär av mig kläderna och upptäcker att jag inte har packat träningsväskan efter tvätten. Grrr, så arg jag var. Åkte hem och stuvade spenat som kokade över. Nåja, Lukas kom för att äta och visa upp bilen och det väger upp det som var mindre bra. Vi har varit ute och provåkt denna lilla maskin. Magnus frågade om det var något drag i den? Sover Dolly Parton på rygg?

2 kommentarer:

Mamma sa...

Herre Jisses vilket vrålåk. Hur är han som förare
Han kör väl försiktigt-:)) Elller det var väl inte det han bytte bil för antar jag. Pussa på honom från mig.
Kram

Maribella sa...

Synd jag missade bilen! Och dej med förståss!!
Ha en bra och LUGN dag på jobbet, månne ska bilen gå i 140 men inte livet i övrigt!!!
Kram