11 februari 2011

Hurra det snöar

Nu är jag lite ironisk, men det finns alltid 2 sidor av en sak. Nu försvann den gråbruna fulsnön längst vägkanter och allt blev vitt och fräscht igen. En liten gymnasist som jag närt vid min barm är också glad för han kommer inte till skolan i dag. Sen är det ju fredag, men det hade det ju varit utan snön också.

[Snow[2].gif]

Bilden har jag STULIT från min lillasyster och deras blogg! Åsa är grym på att teckna och jag ska beställa en header av henne till min blogg.

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Äsch inte är väl jag så duktig på att rita ;) Jag kanske ska skita i att söka jobb och bara sitta och rita i Australien. Fan va roligt. Det vill jag bli när jag blir stor.
Positvivt med det här vädret är ju också att UV-strålningen är förbannat låg. Eller den existerar nog inte ens.
Kram

Lotta sa...

Åsa är skitduktig och skulle kunna tjäna pengar på att rita header. Detta är jag helt säker på.

Vi ses ikväll.

Kramkram