24 februari 2011

Lottas bilder

Lotta har fin kamera och älskar att fotografera. Jag fick en skiva med Valencia bilder från henne och här ser ni några få (det var 136 bilder på skivan)
                      Jag, Kamilla och lillsyster Åsa, vi ser ut att frysa!P1060447
                             Anna, solglasögonförsäljare och ÅsaP1060460
                               Hela gänget minus Lotta fotografP1060383
Har varit hos frissan och slingat mig samt klippt topparna. Är rätt nöjd. Det blev inte tokblond utan ser rätt naturligt ut. Foto kommer kanske i morgon eller så (har tagit typ 6 men jag blir så ful på alla)
I övrigt kan jag säga att jag har försökt att ha familjeråd. Både jag och mannen blir galna på ungar som inte kan ta reda på sin egen skit. Jag vill inte åka hem från jobbet för jag vet hur det ser ut här hemma. Så ska det ju för i bövelen inte behöva vara!

1 kommentar:

Lotta sa...

Ha ha, jag har strejkat. Jag har struntat i att bära våra sopor i form av tidningar, plast, glas och kartonger som skall sopsorteras. Det är BARA jag som gör det, fastän vi är flera som passerar dessa sopor i hallen. Där i hallen har de nu fått tillbringa några dagar. Men idag tack och lov. Var det annan än jag som bar ut eländet till sopsorteringen. Skam den som ger sig :-)

Lycka till

Kram