18 februari 2011

Och på jobbet går det bra?

Ingen aning brukar jag svara, fråga min chef. Oavsett hur det går så går dagarna otroligt fort, det ser jag som något bra. Jag har haft jobb där man kollat på klockan fjorton gånger på en dag. Det är inget bra symtom på hur man trivs på jobbet. Att heller inte hinna känna att man hinner med är inte något bra symtom men det har jag aldrig upplevt (ännu) men är ödmjuk nog att inse att den tiden kanske kommer. Å, andra sidan är jag inte typen som stannar på ett jobb som jag känner att jag inte hanterar oavsett om det beror på att jag är uttråkad eller på att jag inte hinner. Då söker jag ett nytt, simple as that.

En spännande fredag på jobbet (Kicki hade det ännu mer spännande) Lunch i Liljeholmen, nya bootsen inlämnade på omklackning och sulning. Mer jobb och ett enormt sockersug som slog till runt 15.00. Fanns inte en negerboll på jobbet (för det var det jag var mest sugen på) och tur var väl det för jag höll ut och har inte ätit något sött ännu. Fy fan vad jag är bra, men å andra sidan har jag klämt 3 öl (dock av lågkalorisort) och när jag skriver inser jag att det är nog fanimig mer kalorier i det än i en ynka negerboll.

I morgon sovmorgon, träning, middag hos Åsor (den sista måltiden) och sen tjejkväll hos Kamilla. Blody najs!

Inga kommentarer: